lørdag den 10. april 2010

Lidt af dagens projekter

Der har jo været det mest fantastiske vejr i dag. Har da også været ude og trille lidt med barnevognen, men var egentlig bare for at tage ned og handle lidt stof og noget mad, så jeg kunne overleve til i morgen;)

Nu er det jo godt nok en lille dreng jeg har. Men kunne simpelthen ikke stå for denne laksefarvet velour. Så købte lidt med hjem så jeg kunne smække et par finde bukser sammen. Måske der er en lille pige derude, der kunne tænke sig sådan et par på et eller andet tidspunkt.
Det fantastiske ved velour er jo at det er så dejligt blødt og lækkert og stramme ikke på samme måde om maven, som et par jeansbukser ville gøre.
Har også lavet et par mælkedrengestribet bukser i dag, til min lille bassemand. Dem får I at se i morgen.

Var ude ved min dejlige veninde og sy her den anden dag og hun var i fuld gang med at lave mini partisaner tørklæder, så hun gav mig dette. Det eneste det lige krævede var at jeg skulle smække et kantebånd på og det er hermed gjort. Hun har selv på hendes applikeret de skønneste ugler på. Kan ikke helt finde ud af med mig selv om jeg vil applikere noget på dette, men kan jeg jo altid gøre hvis jeg får lyst. Glæder mig til at give basse det på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar