tirsdag den 4. maj 2010

Dagens fangst

Har været på tur i Vendsyssel sammen med min mor, søster og Bastian, rundt til forskellige genbrugser, i håb om at finde noget jeg kunne bruge.
Blev til to bøger bla Elsebeth Gynthers "Tøj du selv kan sy", gav kun 25kr, kan man vist ikke klage over;)
Elsebeth Gynthers "Børnetøj du selv kan sy 0-4år", er ny, har min mor købt til mig i Stof og Stil i Aalborg. Nøj en fantastisk bog, kan godt forstå at folk er begejstret for den. Der er jo alt hvad hjertet begærer inden for børntøj. Man får virkeligt noget fo pengene når man investerer i den!

Der ud over fik jeg også fingene i en pokkers masse knapper i alverdens farver. Elsker simpelthen knapper!
To stk gardiner med et skønt lilla/brun mønster blev det også til. Samt sengetøj+pudebetræk med skønne druer. Og en skøn dug med lilla maskinbroderi undt om på hele dugen.
Og sidst men ikke mindst en skøn æbleskivepande fra Pyrolux for sølle 20kr, lækkert!!
Jeg bytter i øvrigt meget gerne med noget af mit nyindkøbte stof, da jeg ikke får brugt det hele. Enten til andet stof eller måske til noget fint tapet


Ingen kommentarer:

Send en kommentar