onsdag den 30. juni 2010

Så fik jeg endelig taget mig sammen

Synes ikke at sy savlesmække er det mest inspirerende at sy. Er lidt ensformigt i længden. Men samtidig med at det bare så dejligt at have noget at skifte med. Bassen savler rigtig meget for tiden og det er ikke længe han kan have dem på af gangen før de er helt gennemblødte.
Flere af disse smække har hængt som en dårlig-samvittighedssky over mit hoved rigtig længe efterhånden. Så nu fik jeg endelig taget mig sammen, her til morgen, og fik syet nogle af dem.
Der ligger stadig flere og venter, men shit hvor er det træls at skifte overlocktråd, så trækker det lige lidt længere med dem;)
Det lille broderi på den stribede lavede jeg engang i efteråret ups;) Men nu er de krydset halvt af listen og Bastian har lidt mere han kan savle på.

Da dette er mit nummer 100 indlæg vil jeg da ha lavet en lille give away her inden den næste uge. Så kig endelig med. Har ikke helt besluttet hvad præmien skal være endnu. (Da jeg har lidt svært ved at begrænse mig;)) Men den kommer på ligeså snart jeg har fået det på plads.

Ha en god dag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar