søndag den 1. august 2010

Amio, jobstart og en lille påmindelse


Ja så oprendt dagen hvor Amio åbnede! Skønt med et sted hvor man har mulighed for at sælge ens ting, uden at de drukner i alt muligt andet gejl!

Det meste af dagene i dag er gået med at sy (dvs. mens Bastian har sovet).
Det er blevet til to par bukser (billede) og så er jeg gået igang med den søde lile uglespencer jeg har nævnt tidligere.
Har her til aften siddet og nørklet med de betrukne knapper. Puha, er glad for at jeg valgt dem i på 22mm og ikke dem på 11mm;).
Nåh, men bukserne er nu til salg på Amio.
Billedet af de lilla er ikke blevet så godt, synes det er vanvittigt svært at tage et billede, så farver bliver gengivet 100%, eller i hvert fald tæt på! Så de ser desværre mere blå, end lilla ud! Og ja, de grønne er også meget flottere i farven i "virkeligheden".

Og så er det jo i morgen at jeg trækker lod i min lille give away. I kan nå at være med endnu. Det bliver ca kl 21 i morgen aften at jeg trækker vinderne.

Sidst men ikke mindst, så har jeg min første arbejdsdag i morgen, efter endt barsel. Tror det bliver hårdt og er garanteret rigtig smadret når jeg engang har fri i morgen eftermiddag.
Jens skal gå hjemme sammen med Bastian de næste 2 måneder, så skal heldigvis ikke tænke på dagplejstart endnu;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar