tirsdag den 29. juni 2010

Mums

Jens bestemte sig i går for at vi skulle have lidt sundt, efter en weekend med grillmad. Så han smækkede lige denne salat samme. Uha det var lækkert, skal vi vist have noget mere af!
Har en liste så lang, så lang, over hvad jeg gerne vil have lavet inden weekenden. Fx skal Bastian have nogle shorts. Vil også gerne have syet et tæppe til ham, så er ved at finde alt mit stof frem, i håb om at jeg finder noget der ser godt ud sammen.
Skal også lige have lavet en kage til fætter-/kusinefest på lørdag. Men men men, var inde for at bestille kagebutikkens fondant i går og så var det udsolgt:( Så ved ikke lige hvad jeg skal gøre nu. Enten skal jeg håbe på at der er nok i mine små resten, eller vove mig ud i selv at lave fondant?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar