onsdag den 21. juli 2010

Give away hos Fru Larsens

1. præmien. Frit valg mellem ugleophæng eller frugtpose i valgfri farver.

2. Præmie: Armbånd i stof. Frit valg mellem de forskellige stoffer som er afbilledet.
Så er det vist min tur til at lave en lille give away.
Har så svært ved at vælge hvad jeg skal udlove væk. Har derfor bestemt mig for at vinderen selv bestemmer præmien.
Valget står imellem en ugle til ophæng, evt på barnevognen (kan også laves uden snor, evt i lidt større. Hvis man har større børn, som ikke sover i barnevogn mere), eller en frugtpose / alt-mulig-posen. Begge dele kan vælges enten i drenge eller pige farver. Vinderen skal blot oplyse hvilken farve man ønsker, så sætter jeg noget sammen.
- Vælger man frugtposen / alt-mulig-posen kan den både laves med ugle, elefant, svampe eller frugt.

Laver en ekstra lille tvist fordi det er sommer.
For hver 15. deltager, lægger jeg en lille ekstra præmie ved. Hvad det bliver, vil tiden vise;)
UPDATE: Som lovet ved hver 15. læser, kommer der en ekstra præmie med i puljen.
2. præmien består af et stk armbånd, som vist på billedet ovenfor. Der er frit valg mellem de stoffer som jeg har afbilledet.

Reglerne er som altid:

1 lod: Læg en kommentar her på indlægger (husk at skriv mail, hvis ikke man har en blog, så jeg kan komme i kontakt)
2 lodder: Læg en kommentar + fast læser på bloggen
3 lodder: Læg en kommentar + fast læser + link (brug gerne billedet)

Vinderen bliver trukket mandag den 2. aug. kl ca. 21.

35 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare nogle lækre ting. Jeg deltager med 3 lodder og krydser alt hvad jeg har for at jeg er så heldig at vinde :-)

    SvarSlet
  2. Skøn sommmer-give-away.
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Mvh. Mette med den glade hat

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle dejlige ugler. En af dem måtte gerne flyve hjem til mig...i form af frugtposen. Er med på 3 lodder og håber jeg vinder.

    SvarSlet
  4. Hvor er den super fin!!

    Vil mægtig gerne være med på 3 lodder!
    Smil fra Mia

    ps. kig også forbi min giveaway :)

    SvarSlet
  5. sikke nogle fine ting.. 3 lodder til mig :)
    kan ikke stå for den ugle-ophæng til barnevognen..

    SvarSlet
  6. Sikke nogle kære ugler! Jeg er med på to lodder! :)

    SvarSlet
  7. Hejsa,
    Fine ting du laver. Vil da gerne vinde noget her:)

    Hilsen
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. jeg vil vinde- jeg vil vinde:0)
    en ugleophæng til min datter ville se super nice ud.....

    SvarSlet
  9. Hejsa.
    Smider da lige 2 lodder i puljen, det er jo bare super fine ting du der har gang i.

    Kan godt forstå at du er vild med de armbånd du har fået af din veninde, de er bare flotte :-)
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  10. Nøj, nogen søde ting...


    Annedorthe@hotmail.com

    SvarSlet
  11. hvor er de flotte. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder. Glæder mig til at følge din blog. ;-)

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  12. Sikke en flot give away!! Jeg vil meget gerne være med! 3 lodder tak.
    Hvis jeg er den heldige, ville en pige frugtpose med en ugle være SÅ skøn at eje!!!
    Jeg har også lige sat en give away igang på min blog. Du er naturligvis velkommen til at være med :-)

    SvarSlet
  13. hipp hurra jeg er med på to lodd:D

    SvarSlet
  14. Lækre præmier :-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  15. jeg er da helt sikkert med på 3 lodder.. hvor er det nogle dejlige ting:-)

    hilsen stinne

    SvarSlet
  16. UHHH skøn skøn give away for en ugle elsker!
    Lækre lækre præmier!
    3 lodder til mig!
    KH Heidi

    SvarSlet
  17. Sikke nogle fine sager!
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder, tak ;-)

    SvarSlet
  18. Fine præmier. Jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :) Og håber mest på uglen!

    SvarSlet
  20. deltager meget gerne med 3 lodder...
    det er nogle super fine ugler :)

    SvarSlet
  21. 2 lodd på meg, og jeg er i Danmark nå, så om jeg vinner kan jeg kanskje hente premien... ;o)

    SvarSlet
  22. Skøn blog, og så fine præmier!
    Jeg har meldt mig som fast læser, og deltager med to lodder :-)

    SvarSlet
  23. Nøøjjj her vil jeg gerne være med - har meldt mig som fast læser, og deltager med to lodder.

    SvarSlet
  24. Ihh, hvor fint.
    Jeg vil gerne være med.

    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. super fine gaver ;O)
    jeg vil gerne deltage med 2 lod.
    kh. susan

    SvarSlet
  26. iihh, jeg vil meget gerne deltage! 2 lodder til mig, tak :)

    SvarSlet
  27. Dejlige præmier - lige noget for både mor og børnene, jeg smider 3 lodder i puljen.
    Vh Betina.

    SvarSlet
  28. Sikke en skøn giveaway. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder :D

    SvarSlet
  29. Skønne præmier i din give away - håber på frugtposen med uglen. Jeg tager 3 lodder.

    SvarSlet
  30. Super skin give away som jeg først ser meget sent.. jeg er med på 1 lod :)

    KH Maria

    SvarSlet
  31. Hejsa.
    jeg ser også din give away meget sent, men håber at kunne nå at være med her på falderebet. -MEGET lækre ting du har :oD

    Jeg lægger 2 lodder :o)

    Kh Louise

    SvarSlet
  32. Hvor er det dejligt at så mange har villet deltage i min give away!
    Har været forbi de fleste af jeres blogs, men der er desværre nogen jeg ikke kan komme ind og se. Men håber at støder over jeres blogs på en anden måde:)
    Knus fra Catrine

    SvarSlet