mandag den 5. juli 2010

Dagens indkøb

Vi har været på en lille forlænget weekend i nordjylland hos mine forældre. Hvor er det bare dejligt at være hjemme!!
Der er blevet hygget max, med tur i parken og der har også været tid til lidt shopping.
Jeg ELSKER simpelthen Stof og Stil! Jeg kunne bruge mange mange flere penge derinde end jeg gjorde i dag. Må hellere vende tilbage meget snart. Er især vild med de lidt ældre kollektioner. I brune og grønne nuancer.
Har planer om at jeg skal have lavet et par hatte og nok et par bukser eller to i noget af stoffet, med lidt tittekanter rundt omkring. Tittekanter gør bare rigtig meget for et stykke tøj. Er en fantastisk måde at gøre lidt ekstra ud af tøjet på!
Det blev også til lidt bånd derinde og noget voksdug. 20kr meteren, det er jo helt vanvittigt billigt. Har helt fortrudt at jeg ikke købte lidt flere farver.
Fik også købt mig 2 flasker med patentlåg. Til den lækre hyldeblomstsaft jeg er igang med at lave. Uha hvor glæder jeg mig bare rigtig meget til at smage den og fylde den på de nyindkøbte flasker.

2 kommentarer:

  1. Det er farligt at tage i Stof & Stil - men det ser ud til at du formår at begrænse dig mere end jeg, som af samme grund ihærdig forsøger at holde mig væk ;-)

    Jeg har næsten alt det stof du har købt - især elefantstoffet er jeg jo ret glad for :-)

    Bedste tanker fra Århus - med kæmpe S&S!

    SvarSlet
  2. Ja det er meget farligt!! Jeg tager altid kun lidt kontanter med når jeg skal derind, så bliver jeg nødt til at begrænse mig;) Men har allerede abstinenser, så må snart afsted igen;)

    Ja elefantstoffet er så fantastisk! Var så heldigt at min mor havde noget liggende i den lyseblå/hvide, så fik jeg også lige med hjem - lækkert!

    Uhs, der måtte også gerne komme én til Kolding, men må nok leve med at skulle køre til Odense efter det. Eller bare besøge min familie i nordjylland noget oftere;)

    SvarSlet