onsdag den 17. august 2011

En ny start


Jeg har gennem de sidste 5 år været så heldig at være ansat som konstruktør ved et dansk børnetøjsmærke.
Det har været 5 fantastiske, lærerige og inspirerende år, men også hårde år, hvor jeg har mødt rigtig mange skønne og dejlige mennesker!

Jeg har nu opsagt min gode faste stilling, for at bytte den ud med livet som studerende.... Tænker ind i mellem at jeg må være godt tosset, men er nu sikkert på at det kun bliver for det bedste, både for mig selv og for min familie!

Fik lidt gaver på min sidste dag i torsdags. Bestod af 1,5meter Liberty (de kender mig jo efterhånden;)), et flot buket blomster og det sødeste kort.
Af min tætte kollega  (og som jeg savner meget)som jeg har siddet sammen med det sidste år efter jeg startede efter endt barsel, fik jeg et fint armbånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar