torsdag den 1. september 2011

Marked i Viborg

Min stand ved sidste bagagerumsmarked i Viborg

Nu er det snart ved at være bagagerumsmarkedstid i Viborg igen.

Besluttede mig jo for at få solgt ud af noget af alt det vi i årenes løb har fået skrabt sammen og Bastians tøj, der nærmest ikke har været brugt, samt noget nyt børnetøj og voksentøj.
Tog afsted selv, da jeg jo ikke kendte nogen, da vi er nytilflyttere. Var lidt med blandede følelser jeg kørte ind på pladsen den lørdag. Men var der jo overhoved ingen grund til. Havde en super hyggelig dag! (lige med undtagelse af den meget voldsomme solskolding jeg fik, fordi jeg ikke liiiige havde tage solcreme med, da jeg jo ikke havde syntes at det var nødvendigt at tjekke vejrudsigten inden jeg drog afsted..... hmm).

Skal afsted igen på lørdag d. 3/9. Denne gang har jeg aftalt at stå ved siden af hende der stod ved siden af mig sidste gang også og med en af mine nye klassekammerater. Skal nok blive hyggeligt:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar