torsdag den 5. juli 2012

En lille update

 Tirsdag var jeg jo et smut i Aalborg hos min søster, til en omgang søsterhygge, shopping, flødeboller fra Frellsen og sidst men ikke mindst sushi!
Jeg kom hjem med lidt nyt stof til samlingen, fra Stof og Stil. Glæder mig til at sætte saksen i det!

 De sidste dage har Bastian været rigtig syg og pylret. Det startede allerede lidt mandag aften, hvor jeg godt kunne mærke at han var en smule varm. Tirsdag var han hjemme ved farmand, da feberen var blevet værre. I går havde jeg ham så til lægen, da det ikke var blevet bedre - tværtimod. En omgang mellemøresbetændelse og på penicillin - øv! Og stakkels dreng!! Et er at han er syg og dårlig men så oveni købet også at skulle stoppe ham med det ækle medicin, som han absolut ikke kan lide. Det føles som den rene tortur imod ham!
Status pt.: Nul overskud til noget som helst og i konstant søvnunderskud...

 Men jeg har fået en ny legekammerat og jeg kan allerede mærke at jeg kommer til at bruge ALT for lang tid sammen med den. Netop af den grund har jeg ventet så længe med at anskaffe mig ny mobil. Men jeg er allerede vanvittig glad for den!!

Telefonen skal da selvfølgelig have en lille lækker lomme at bo i. Jeg havde først tænkt at den skulle være i sort læder med Liberty, men da jeg stod og rodede mine skindrester igennem, faldt jeg over en helt perfekt lilla skindrest, som også vil passe perfekt sammen med mit Libert (den lilla er desværre svær at fange på kameraet, men den er kanon til den Liberty). Så nu er jeg kommet helt vildt i tvivl, om jeg skal satse på det sikre (for mig) sort skind, eller skal jeg satse på den lilla?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar