søndag den 18. august 2013

Tiden går...

Den ene dag tager den anden herhjemme. Farmand tog til Afghanistan sidst i juli og siden da er tiden, på den ene siden fløjet afsted, og på den anden siden snegler den sig i sneglefart. Der er nu 'kun' 80 dage til at han kommer hjem. Det virker uoverskueligt, når man tænker enkeltdage!
Lige om lidt starter jeg på uddannelse - skal læse til sygeplejerske, så der bliver nok at se til fra den 2/9 til den 6/11, hvor Jens kommer hjem. Med to børn, studie og ingen familie i nærheden til at hjælpe, skal det nok blive en fest!
Anthon er startet i vuggestue og det går over al forventning og han er glad og tilfreds hver dag når han bliver afleveret. En kæmpe lettelse!
Bastian er ligeledes startet i børnehave igen efter ferien og også han er glad og smilende hver morgen han bliver afleveret. Det var ellers nogle hårde måneder inden feriestart, med brækket ben og derefter ingen lyst for ham til at tage afsted om morgenen.
Min tid imens drengene er væk om dagen, går med at få ordnet alle de ting, som jeg på ingen måde kan nå imens de er hjemme, så min tid kan bruges max på dem, når jeg henter dem tidligt fra vuggestue og børnehave.
Jeg får heldigvis også klemt lidt kreative sysler ind i skemaet. Hvilket giver mig god fornyet energi, da jeg slapper helt af og har en følelse af få brugt tiden optimalt, fremfor at ligge på sofaen og kigge tv.
Her er lidt af det jeg har fået tiden til at gå med:












Nye leggings/longjohns til Anthon og hyggebukser til ham.
Følg også mer på Instagram, hvor jeg hedder Catlyng

1 kommentar:

  1. Du er skisme en sej kvinde! imponerende at du formår at klemme både kreativitet, blogging og instagramming ind i en travl hverdag, men manden "ude af huset".
    Kan prøve at sætte mig ind i hvordan det er at savne en "soldater-mand" - men helt ærligt så er det nok en af den slags ting, man kun forstår hvis man har mærket det - savnet...
    Thumps up herfra!

    SvarSlet