mandag den 14. december 2009

Give away hos mig


Ja nu synes jeg ikke rigtig at jeg kan komme udenom det længere.Så nu har jeg lavet lidt til min egen give away, så håber at der er nogen der vil lige med her hos mig.

Jeg har lidt forskelligt man kan vælge imellem
.
Den første er et par fine bukser til lillepigen, hvor man frit kan vælge mellem str. 56-74.

Dernæst er der tre sæt kræmmerhuse hvor man kan vælge et sæt.
Vælger man kræmmerhusene putter jeg en overraskelse eller to i:)

Reglerne er de samme som følger:
1 lod: Skriv en kommentar.
2 lodder: Kommentar + tilmeld dig som fast læser.
3 lodder: kommentar + fast læser + lav et link på din egen blog eller hjemmeside.
Husk i kommentaren at skrive hvad du gerne vil have:)
Udtrækningen bliver gennemført fredag aften den 18. dec. kl 21.00.
Denne give-away bliver kunne gennemført hvis der er mindst 10 der deltager:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar