søndag den 13. december 2009

Hyggelig 3. søndag i advent


Den står på afslapning og hygge herhjemme hos os i dag.

Manden og bassemanden ligger begge og sover, mens jeg sidder og hygger med lidt syning af lidt skindfutter til lillemanden.

Kan slet ikke forstå hvor tiden bliver af, det er allerede 3. søndag i advent og jeg har ikke fået købt en eneste julegave endnu. Men er heldigvis stille og rolig af sind så jeg skal nok nå det. Tror jeg, manden og bassemanden tager en tur ned til byen en dag og får alle indkøb gjort, så er det hele ordnet på en gang. Er nu det rareste:)


Har fået syet lidt forskelligt, da jeg nu synes at det er ved at være min tur til at komme med en give-away, da jeg selv har vundet en give-away og har været med i en gaver på vandring. (mangler i øvrigt stadig en tre stykker der vil være med i min lille gaver på vandring. Er jo helt syg for at få lavet lidt jeg kan få sendt afsted til jer:) Så kom nu, meld jer, sidder spændt her bag skærmen:))

Så i løbet af dagen kommer min lille give-away op. Håber såen at der en nogen der melder sig og vil være med:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar