onsdag den 27. juni 2012

Done, finito - for denne gang


I går blev jeg færdig med mit sidste fag, på den "pakke" jeg har gået på det sidste åt på VUC. Hold fast det føles godt og hold fast hvor er jeg smadret!!

I dag fik en af mine kære medstudiner, så sin hue på og i den anledning bagte jeg her til morgen lige de bedste chokolade muffins med den lækreste frosting på, samt lidt ekstra pynt i form af små hatte og ahornblade. Efter at have lavet disse guld ahornblade, fandt jeg så ud af oppe på skolen at hendes på huen, selvfølgelig, var sølv - typisk, hehe.

Jeg overvejer lidt om jeg det næste år evt skal tage mig lidt ekstra fag, som selvstuderende. Imens jeg går på barsel (hvis man altså må?!?), så jeg måske til sidst kan få samlet sammen til en fuld HF, det ville nu være lækkert! Ikke at jeg umiddelbart skal bruge den til noget, men det skader vel ikke at blive lidt klogere....?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar