søndag den 24. juni 2012

Regnfuld søndag

I dag har vi haft besøg af mine forældre, kun nogle få timer, men dejlige timer! Vejret har jo ikke ligefrem budt på så meget udendørs aktivitet, så vi tog lige på et lynvisit på et traktormuseum, til stor fornøjelse for Bastian.

Lige nu sidder jeg og slapper af med et lille fint elefantbroderi, som jeg har fundet lige her. Jeg tror også at jeg vil lave en lidt mere piget version i lilla og lyserød/pink - det tror jeg kunne blive ret sødt.


Rigtig god søndag!

2 kommentarer:

  1. jeg kan ikke brodere, men det ser ud til at blive et super fint motiv når det er færdigt.

    tillykke med graviditeten :)

    SvarSlet
  2. Du skulle næste springe ud i det, det er dejligt afstressende:)

    Mange tak, vi er også rigtig glade og rigtig spændte:)

    SvarSlet