tirsdag den 9. oktober 2012

I dag har jeg fået syet et lille pusleunderlag / cafepusletaske til lillebror som kommer til nov. Det er egentlig ikke fordi at vi mangler, men det er nu dejligt at have noget unikt som ingen andre har.
Dette er lavet med tisunderlag og pladevat som mellemlag, hvor jeg før har lavet underlag hvor mellemlaget var i en stivere kvalitet skumgummi (aner ikke hvad det hedder, men har egentlig ikke noget med skumgummi at gøre). Men det fungerer nu ret godt på denne måde.







- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. nøj hvor er det fint! Kan godt følge dig i, at det er lidt rart med lidt nyt til baby...også selvom man har fra tidligere :-)
    Kh Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:)
      Ja jeg synes også at den lille ny skal have noget, fremfor kun arveting af storebror;)
      Kh Catrinr

      Slet
  2. Det er virkelig fint og lækkert!

    Jeg spørger lige dumt; hvad skal krogen bruges til?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg glæder mig også til at tage det i brug:)
      Den lille carabinhage-ting tænkte jeg er til nøgler eller en ekstra sut, så ved jeg hvor det er henne;)

      Slet
  3. Hvor er det et fint pusleunderlag - unikt og smukt! (også flot puslepudebetræk du har lavet længere nede på siden! Har du klippet sengetøj op eller hvordan får du Småfolk som metervare?)

    SvarSlet
  4. Tusind tak:)
    Ja stoffet til puslepuden er fra sengetøjet;)

    SvarSlet