søndag den 23. maj 2010

Dejlig dag på Fyn

Vi var jo til søskendetræf i går på Fyn, med alle Jens´søskende, vedhæng og børn!
Havde en helt fantastisk dag og vejret artede jo sig fra den bedste side, da vi var nået et stykke op af dag.
Turen gik til en kæmpe naturlegeplads med op til flere legelande. Det var super og ungerne fik brændt en masse krudt af. Det er helt sikkert ikke sidste gang at vi tager derover!
Aftenen blev sluttet af med en lækker omgang grillen hjemme i broderens have.

Dagen i dag er gået med at få ryddet lidt op pakket i kasser. Vi flytter til Kolding her inden den 1. juni, da mit arbejde nu ligger deroppe. Så vi rykker teltpælene op en af de nærmeste dage og drager nordpå.
Skal nok blive rigtig godt og glæder mig rigtig meget til at skujlle opleve en masse ny ting, møde nye mennesker og ikke mindst, komme en time tættere på hele min familie i nordjylland!!! Men er nu lidt vemodigt efter 8 dejlige år i Sønderborg og lige pludselig have 1 times kørsel, fremfor 20min hen til mine gode veninder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar