onsdag den 14. april 2010

Dagens små nørklerier



Det blev som de forrige dage lige til en hurtig frugtpose/alt-mulig-pose i pigefarver. Synes desværre at selve uglen er blevet en tand for lyst ift baggrunden, men går nu nok:)
Og så faldt jeg har i går over sådan nogle Kusudamablomster, på en eller anden blog. Kan selvfølgelig ikke huske hvilken en det var. Nøj de er fine! Så dem har jeg siddet og foldet lidt af her til aften. Skal hen til min kære venindes fødselsdag i morgen tidlig, så vil da lige have et eller andet sjovt med til hende. Tænkte at de kunne pynte pænt sammen med det kort jeg skriver til hende. Som en lille accesories;)

2 kommentarer:

  1. Hej Catrine
    En dejlig blog du har, skønne ting du får produceret. Jeg bliver helt i godt humør over den energi der stråler ud fra din side. Især synes jeg dine farvekombinationer bare er så seje.
    KH
    Helene

    SvarSlet
  2. Hej Helene,
    Tusind tak for din søde kommentar, er altid dejligt at høre når der er andre der kan lide det man laver:)
    Rigtig god aften herfra:)
    Kh Catrine

    SvarSlet