lørdag den 17. april 2010

Og så blev dagen lige endnu bedre:)



Har været med i en gave på vandring hos Dorthe fra Fruens Univers. Hun laver de fineste ting og har lavet en skøn lille taske/pung, som jeg kan have nogle fine nipsting i når jeg skal en tur i byen. Og en fin lommeletholder. TUSIND tak Dorthe er rigtig glad for de skønne ting og glæder mig rigtig meget til at tage dem i brug:)
Jeg sender i løbet af dagen eller i morgen legen videre. Så håber at der er nogen der vil være med, så jeg kan få sendt lidt gaver afsted;)



Og så kom der lige to gaver mere ind af døren. Har meldt mig/Bastian ind i en børnebogklub. Så har fået to dejlige bøger. Elsker bøger og håber at Bastian kommer til at elske dem ligeså meget. Han har i hvert fald allerede indviet den første med mælkesavl, så mon ikke han bliver glad for den;)
Og så havde jeg købt lidt stof på Trendsales. Såen lidt blandet. Der er både lidt fra Stof og Stil og Stof 2000. Så må se hvad jeg kan få ud af det:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar