lørdag den 17. april 2010

En gave



Så er jeg blevet færdig med min første stof-indbundet notesbog nogensinde.
Er ret godt tilfreds med resultatet. Der er selvfølgelig altid plads til forbedringer;)
Stoffet er noget Mille K stof jeg har købt for mange år siden, men har aldrig nænnet at bruge bruge det for det er så fint. Har ligesom ventet på det helt rigtige jeg kunne bruge det til. Metalpailletbåndet er købt i en brugskunstforretning og den smukke pailletblomst er fra Indien.
Bogen er til mig dejlige veninde i fødselsdagsgave, sammen med en hel bunke andre ting. Håber hun bliver glad for den:)

2 kommentarer:

  1. Et smukt stykke stof - og en god ide.:) Helene

    SvarSlet
  2. Er også vildt med dette stykke stof, så bliver kun brugt ved særlige lejligheder:)
    Kh Catrine

    SvarSlet