lørdag den 24. april 2010

Øhm...



Her har I så lige et billede af mit mislykkedes forsøg på at lave en patchworkbold til Bastian. Var ellers sikker på at jeg virkelig havde styr på hvordan sådan en skulle laves, men næh nej, der blev jeg snydt godt og grundigt;) Er nu lidt sjovt synes jeg! Ved ikke lige helt hvordan jeg så skal få sådan en syet sammen?!? Men har bestemt mig for at den forbliver sådan her, for han har nok lidt nemmere ved at få fat om den når den har form som en stjerne, hehe. Så har man også prøvet det!
Vil igang med en ny, men først vil jeg lige lave gulvpude til ham i patchwork.
Man kan jo slet ikke stoppe når man først er kommet igang!!

Endelig er give-away gaverne kommet afsted. De heldige vindere skulle gerne have dem i postkasserne på mandag:) Håber I bliver glade for tingene:)

4 kommentarer:

  1. Kan godt lide det, det ligner en stjerne :-)

    SvarSlet
  2. Ja den er nu meget sød:) Og blev også enig med med selv om at Bastian nok bedre kan få fat i den og lege med den når den har form som en stjerne. Derfor blev den ikke lavet om;)

    SvarSlet
  3. Min postmand er vist noget sløv i betrækket!! Men gaven er nået frem i dag - og tusind tak! Den er rigtig fin - og så gik det også op for mig at det da er en keyhanger der skal redde mig fra at blive totalt radbrækket når jeg slæber to unger afsted og skal låse mig ind :) Så tusind tak! Laver et indlæg i morgen - i dag er jeg for træt ;)

    SvarSlet
  4. Hehe ja, det er de desværre nogen gange når det skal sendes hernede fra "syden";)
    Men dejligt at den er nået frem og at du kan bruge den:)
    Jeg kan ikke leve uden min keyhanger, den er så dejlig, gør lige at man har hånden mere fri:) Tror også at jeg vil have lavet mig lidt flere, så man har lidt at vælge i mellem.
    Ha en rigtig god bededagsferie:)
    Kh Catrine

    SvarSlet