lørdag den 17. april 2010

En, to, mange...



.... dejlige ting at vågne op til.

1. Er nået op på 16 læsere, dvs i dag i dag omkring middag, når Bastian sover til middag, trækker jeg vinderen af min give-away. Ih hvor jeg glæder mig:)
2. Vi fik i går ny lejlighed, så vi flytter nordpå i løbet af den næste måned.
3. Min dejlige mand, der tidligt i morges var ved bageren for at hente morgenbrød.
4. Min fantastiske søn, der er begyndt at ligge og pludre/synge hver morgen.
5. Dejligt vejr. Så skal da helt sikkert ud og trille med barnevognen senere i dag!
6. Jubiii en af mine orkidéer er sprunget ud! Og havde helt glemt hvilken farve den var. Og smuk er den da! Har absolut ikke grønne fingre. Men har fundet ud af at orkidéer er lige mig. De kan undvære vand rigtig længe, hvilket er en fordel når man bor hjemme ved mig;)
7. Den står på max hygge (og selvfølgelig lidt syning i dag), bliver så skønt!!
8. Ha en rigtig dejlig dag derude og håber at solen kommer til at skinne ligeså smukt hos jer andre som den gør hernede hos mig:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar